Η φιλοσοφία του συνεργατικού δικτύου Pharmacorpus
Ημ/νία: Αυγούστου 28, 2025
Κατηγορία: Τα νέα του PharmaCorpus
Το Pharmacorpus γεννήθηκε από την ανάγκη να ενωθούν οι δυνάμεις των φαρμακοποιών σε ένα κοινό, συνεργατικό δίκτυο. Στόχος μας δεν είναι απλώς να δημιουργήσουμε ένα ακόμη ηλεκτρονικό κανάλι πωλήσεων, αλλά να διατηρήσουμε ζωντανή τη σχέση εμπιστοσύνης ανάμεσα στον φαρμακοποιό και τον πελάτη.
Σε έναν κόσμο όπου οι αγορές γίνονται απρόσωπα και μαζικά, εμείς επιμένουμε στη διαφορετικότητα του φαρμακείου: κάθε παραγγελία παραδίδεται δια χειρός φαρμακοποιού. Αυτό σημαίνει ότι ο καταναλωτής δεν παραλαμβάνει απλώς ένα κουτί ή μια τσάντα με προϊόντα, αλλά την εγγύηση γνώσης, υπευθυνότητας και φροντίδας που συνοδεύει το πρόσωπο του φαρμακοποιού του.
Με αυτόν τον τρόπο:
-
Η παράδοση προϊόντων αποκτά προστιθέμενη αξία, καθώς συνοδεύεται από συμβουλές, εξατομικευμένες οδηγίες και τη βεβαιότητα ότι πίσω από κάθε προϊόν υπάρχει επιστημονική γνώση.
-
Ο πελάτης νιώθει ότι παραμένει κοντά στο φαρμακείο της γειτονιάς του, ακόμα και μέσα από την ψηφιακή του παραγγελία.
-
Το φαρμακείο ξαναγίνεται σημείο αναφοράς υγείας και φροντίδας, σε μια εποχή που η αγορά τείνει να το μετατρέψει σε απλό σημείο πώλησης.
Το Pharmacorpus δεν είναι απλά μια πλατφόρμα συνεργασίας. Είναι μια φιλοσοφία αλληλεγγύης μεταξύ φαρμακοποιών και ταυτόχρονα μια υπόσχεση προς τον πελάτη: να ξέρει ότι πίσω από κάθε του παραγγελία βρίσκεται ένας επαγγελματίας υγείας, που με υπευθυνότητα και προσωπικό ενδιαφέρον παραδίδει την επιλογή του κατευθείαν στα χέρια του.
Στο κομμάτι των τιμών το συνεργατικό δίκτυο φαρμακείων καταφέρνει να είναι άκρως ανταγωνιστικό απέναντι στα μεγάλα απρόσωπα e-shop φαρμακεία λόγω των μηδενικών εξόδων μεταφοράς, καθώς ο πελάτης παραλαμβάνει από 1 κοντινό του φαρμακείο, αλλά και του μικρού διαχειριστικού κόστους καθώς κάθε φαρμακοποιός αναλαμβάνει ανεξάρτητα την εκτέλεση της παραγγελίας από το φαρμακείο του.
Η Pharmacorpus ως εταιρεία παρέχει την πλατφόρμα και τον χώρο ώστε αυτή η συνεργασία να ευοδώσει με τον καλύτερο τρόπο προς όφελος των πελατών στο επίπεδο παροχής υπηρεσιών υγείας.